top of page

Blik op Werk - Servicedeskmedewerker Inburgering

Ben je communicatief sterk en werk je resultaatgericht?  Wil jij met jouw ervaring bijdragen aan duurzame arbeidsparticipatie en inburgering? Dan zoeken wij jou!

​

Bij Blik op Werk gaat het om mensen te laten meedoen met de samenleving; om ervoor te zorgen dat mensen inzetbaar zijn voor werk, een leven lang.


Blik op Werk geeft een kwaliteitskeurmerk aan dienstverleners die zich op de juiste manier inzetten om mensen te helpen op de arbeidsmarkt. Blik op Werk is dus een keurmerkinstituut.  Regelmatig controleert Blik op Werk de kwaliteit van de dienstverleners die actief zijn in re-integratie, inburgering en loonwaardebepaling.


Servicedesk

​

De Servicedesk is het kloppend hart van de organisatie. Hier komen alle lijnen samen. Onze keurmerkhouders bellen en mailen met vragen. Samenwerkingspartners, zoals certificerende instellingen die voor ons de kwaliteitsaudits doen en onderzoeksbureaus die de klanttevredenheidsonderzoeken uitvoeren, nemen contact op om te overleggen. Nieuwe richtlijnen vanuit het ministerie van SZW en van Blik op Werk worden hier getoetst op uitvoerbaarheid. Communicatie naar klanten en stakeholders wordt op de Servicedesk afgestemd. Tevens voeren de medewerkers de kennismakingsgesprekken met aspirant keurmerkhouders en beoordelen ze de auditrapporten. De afdeling bestaat uit 5 fte en is daarmee de grootste van Blik op Werk waar ongeveer 15 fte werkzaam is. Dienstverlening en kwaliteit zijn belangrijke waarden voor het team.


Jouw opdracht

​

Als servicedeskmedewerker Inburgering beantwoord je mail en telefoon, maar heb je ook regelmatig overleg met collega’s om af te stemmen of nieuwe initiatieven op te pakken. Je zorgt ervoor dat alle  processen goed verlopen en dat klanten onze dienstverlening als prettig ervaren, ook als de boodschap negatief is. Jouw voornaamste aandachtsgebied is Inburgering Dit houdt in dat je op de hoogte bent van de regelgeving en ontwikkelingen op dit gebied, of zorgt dat je hierin de weg vindt, en dat je jouw collega’s bijpraat op die onderwerpen. Ook zal je met stakeholders en samenwerkingspartners op dit gebied overleggen om de dienstverlening te verbeteren. Tevens zal je ook klanten bedienen op vraagstukken rondom re-integratie en loonwaarde..


Wie ben jij

​

Je vindt het leuk om mensen te woord te staan en ziet het als een uitdaging om oplossingen te vinden voor complexe vragen. Je houdt van organiseren en je ziet jezelf graag als een spin in het web. Je bent collegiaal en werkt graag in teamverband. Je bent maatschappelijk betrokken en in hoofdlijnen op de hoogte van thema’s als inburgering,  re-integratie en loonwaarde. Je kunt na een inwerkperiode goed zelfstandig werken. Je draagt de missie van Blik op Werk een warm hart toe en begrijpt hoe jouw opdracht daarbinnen een belangrijke bijdrage levert.  


Wat bieden wij


  • Een afwisselende en dynamische baan van tussen de 32 en 40 uur per week

  • Een jaarcontract met uitzicht op een vaste baan

  • Een bruto maandsalaris tussen de €2500,- en €3500 afhankelijk van opleiding en ervaring

  • Naast het vakantiegeld is er een eindejaarsuitkering

  • Een voordelige collectieve ziektekostenverzekering

  • Een mooie positie waarin je veel impact maakt in het maatschappelijk domein

  • Een kleine organisatie waar veel ruimte is voor eigen initiatief, dat ook nog wordt aangemoedigd en beloond

  • Een reiskostenvergoeding

  • 25 vakantiedagen (bij een fulltime dienstverband)

  • Standplaats is Utrecht

  • Collega’s die naast hard werken ook zeker houden van hard lachen


Solliciteren

Solliciteren kan via onderstaand sollicitatieformulier. Heb je vragen over deze vacature, bel dan met Mildred Luurs op 0649670072.

Blik op Werk - Servicedeskmedewerker Inburgering: Service

Solliciteer nu!

Laat onderstaand uw gegevens en CV achter en we nemen zo snel mogelijk contact op!

Voeg hier uw motivatiebrief toe
Voeg hier uw CV toe

Bedankt voor de inzending!

Blik op Werk - Servicedeskmedewerker Inburgering: Sollicitatie
bottom of page